מה הזוית שלך?

אנחנו רגילים לראות דברים מהזוית שלנו, מדברים על הדעה שלנו, עושים מה שנראה לנו. פחות עוצרים לרגע לשאול איזו זוית ראיה יש לאחר, מה מניע אותו ואיזו מוטיבציה יש לו.

בסדנת design thinking שעשינו לבוגרי פנימיות בעלי עסקים הדגשנו איך ממספר זויות ניתן לתת פתרון לאותו האתגר. 

״איך משמרים את הקשר ועוזרים לעסקים במשבר הם שאלו..״ זה היה האתגר שרצו לפתור

  1. הגדרנו יחד את ה״למה, מה ואיך״..(מה נרצה לפתור, למה זה חשוב לנו, איך נוכל להתגבר על האתגר)
  2. לימדנו אותם להסתכל על זוויות שונות ולזהות את נקודות הכאב והתורפה  כדי להתחבר ולהבין את האתגר שעומד לפנינו
  3. יצרנו סיעור מוחות מונחה אשר איפשר לכל קול להישמע, ולכן כולם השתתפו ברעיונות לפתרון האתגר. 
  4. המסקנות שהתקבלו יצרו מחוייבות להניע מהלך משותף. 
  5. בסיום הסדנה סיכמו על יצירת קבוצות כח אזוריות, יצירת פורטל סגור לשת״פים וליווי ראשי צוותים שיניעו פעילויות משותפות…

אין לנו ספק שאם יתמידו ליישם את המסקנות מהסדנה, יוכלו יחד לפתור עוד אתגרים רבים בדרך להצלחת העסקים הפרטיים ולהצלחת הקבוצה.

סיכום הפעולות מניב תוצרת שניתן להתחבר אליה מכל זוית, במהירות. הם נהנים מכך כבר שנה 😉

Like this article?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

Leave a comment