יצירת יתרון אסטרטגי תחרותי

מנהלי דרג ביניים נמצאים בעמדת מפתח חשובה המשפיעה על הצלחת האירגון. מצד אחד מניעים ומצד שני מונעים. העבודה רבה והשחיקה עוד יותר

מנהלים בדרג בניים

מנהלי מחלקות, משמרות, פרוייקטים, צוותים, מנהלי עבודה ושטח ועוד…  מתמודדים עם לחץ גם מההנהלה הבכירה שדורשת ביצועים בזמן קצוב, שחיקה ועומס, וגם עם אתגרים הקשורים בניהול צוותים ויצירת מוטיבציה ועמידה בציפיות העובדים.
מנהלים אלו חווים שיגרה עמוסה המלווה בתסכול וקושי בניהול משימות באופן יעיל, רתימת הצוותים לערכי האירגון והשגת היעדים.
ההשקעה בהם משתלמת משום התפקיד החשוב שלהם, ביצירת יתרון תחרותי בשוק ובהפעלת הארגון.
בסדנה נעבור תהליך של זיהוי אתגרים פנים צוותיים ואירגוניים, נקבל כלים לשיפור וייעול העבודה השוטפת שתעזור להשגת מטרות ועמידה ביעדים:
  • נעבוד על אמפתיה והבנת כל הצצדדים
  • נעבור על מסע מנהל ביניים וניצור חיבור ריגשי
  • נמפה את הדילמות ונפרק התנגדויות
  • נרתום את המשתתפים ליצירת ערכים ציוותית 
  • נלמד מודלים לניהול משימות 
  • ניצור רעיונות לחדשנות שיעזרו לנו בשגרה
     

הסדנאות שלנו

מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק רבות דובר על האתגרים של חברות לשמר עובדים וליצור מחוייבות של עובד למעסיק ומעורבות בעבודה ובתפקיד. לפני שנה

להמשך קריאה »
cx

חוויית לקוח cx

חברות מצליחות יותר כשהן משקיעות בחוויית לקוח טובה ומאמצות אסטרטגיות להשיג שביעות רצון מהלקוחות שלהן. מסע חוויית הלקוח מתחילה עם החשיפה של הלקוח לאירגון דרך כל נקודות המפגש על ציר הזמן ועד להשלמת הרכישה או השירות ואף אחריהם כממליצים נלהבים.

להמשך קריאה »