הדרך להתחבר ללקוחות שלכם רצופה בחוויות טובות CX

הלקוחות מודעים לטיב החברה כאשר מתחברים אליה. אם זה טלפונית, דיגיטלית או שירות לקוחות, הם יכולים לדעת אם החברה חדשנית ומעוררת השראה, מכבדת את עובדיה ולקוחותיה או ההפך.

חוויית לקוח cx

80% מהלקוחות מוכנים לשלם יותר עבור חוויית לקוח טובה יותר (מתוך מחקר של אמריקן אקספרס) חוויית לקוח היא מערכת היחסים בין הלקוחות לחברה וכמו בכל מערכת יחסים, גם במערכת זו כדאי להשקיע.

חברות מצליחות יותר כשהן משקיעות בחוויית לקוח טובה ומאמצות אסטרטגיות להשיג שביעות רצון מהלקוחות שלהן. מסע חוויית הלקוח מתחילה עם החשיפה של הלקוח לאירגון דרך כל נקודות המפגש על ציר הזמן ועד להשלמת הרכישה או השירות ואף אחריהם כממליצים נלהבים.

בסדנה נלמד איך ההתייחסות ללקוחות כגורם המרכזי בזירה העיסקית מחברת אותנו לצרכיהם האמיתיים:
  • נחווה בעצמנו מודלים של חווית לקוח
  • נחקור ונבין את נקודות הכאב שלהם
  • נחשוב היכן היתרונות שלנו יכולים לעזור להם
  • נצא עם מסע לקוח שתואם את האירגון וערכיו Customer journey
  • נתממשק אליהם גם בפן הריגשי Emotional journey
  • בנק פתרונות ליישום ערך אמיתי ללקוחות בסדנת המשך נעבוד על ניסוח משוב לשיפור החוויה ושימור לקוחות, לחיסכון בזמן וייעול משאבים

הסדנאות שלנו

מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק רבות דובר על האתגרים של חברות לשמר עובדים וליצור מחוייבות של עובד למעסיק ומעורבות בעבודה ובתפקיד. לפני שנה

להמשך קריאה »