מיתוג מעסיק

רבות דובר על האתגרים של חברות לשמר עובדים וליצור מחוייבות של עובד למעסיק ומעורבות בעבודה ובתפקיד. לפני שנה חלק ניכר משיח זה התמקד בהתפטרות השקטה ומאז הסערה שכחה והאתגרים נשארו.

אז מה מחבר את העובדים לחברה?

במחקר שעשו ב – review Business Harvard גילו כי 62% מהצוות יתן את ה"אקסטרה" עבור מנהלים הממ שקיעים ביחסים אישיים ובניית אמון עם הצוותים שלהם. עובדים טוב יותר כש"רואים אותם".
מיתוג מעסיק הוא שם כולל לחוויה שלמה שהעובד עובר מיום חשיפת החברה במודעת הדרושים ועד יום העזיבה של העובד. מיון זריז וידידותי, תנאים, אווירה חברתית, אווירה סביבתית הם חלק מהנושאים המרכזיים של מיתוג מעסיק. הסדנה שאנחנו מציעות מגיעה ממקום של הקשבה והשמעה במרחב מאפשר, כדי ליצור מחוייבות ומעורבות בסביבת העבודה. כי אתם רואים את העובדים שלכם.
בסדנת מיתוג מעסיק נתמקד באתגרי הנהלה / צוותים
  • נייצר ערכים פנים ארגוניים
  • נעבוד על אמפתיה והבנת הצדדים
  • נעבור מסע של תחושות העובדים journey emotional
  • נרתום את המשתתפים לחיבור ערכי בגישה של mindset growth
  • נייצר בנק רעיונות של תהליך מיון וגיוס / שימור עובדים / התייעלות באווירה

הסדנאות שלנו

מעורבות ואחריות סביבתית וחברתית esg

אחריות סביבתית וחברתית ESG

סדנה למעורבות ואחריות סביבתית וחברתית esg אחד הדברים הראשונים שהמשקיעים הפוטנציאליים שלכם ירצו לראות הוא אם אתם לוקחים אחריות סביבתית וחברתית ואיך אתם מיישמים את

להמשך קריאה »

עיצוב שירות service design

סדנת עיצוב שירות Service design עיצוב שירות בא לתכנן ולסדר את המשאבים של החברה בשיפור חוויית העובד באופן ישיר ואת חוויית הלקוח באופן עקיף. חברות

להמשך קריאה »
cx

חוויית לקוח cx

חברות מצליחות יותר כשהן משקיעות בחוויית לקוח טובה ומאמצות אסטרטגיות להשיג שביעות רצון מהלקוחות שלהן. מסע חוויית הלקוח מתחילה עם החשיפה של הלקוח לאירגון דרך כל נקודות המפגש על ציר הזמן ועד להשלמת הרכישה או השירות ואף אחריהם כממליצים נלהבים.

להמשך קריאה »