סדנת עיצוב שירות Service design

עיצוב שירות בא לתכנן ולסדר את המשאבים של החברה בשיפור חוויית העובד באופן ישיר ואת חוויית הלקוח באופן עקיף. חברות ואירגונים מתמקדים ב״לספק את הסחורה״ ללקוחותיהם. מושקעים משאבים כמו זמן, תקציב ולוגיסטיקה.
מצד שני חסר מיקוד פנימי כלפי העובדים מה שיוצר ניתוק מסויים כך גם המשאב האנושי בחברה מרגיש שאינו מתוגמל.

עיצוב שירות service design

תודעת השירות של החברה מתמודדת עם אתגרים פנים אירגוניים וחוץ אירגוניים, השיא הוא התאמתו לערכים של החברה. הערכים מתחילים מבפנים ומונגשים לקהל הלקוחות באמצעות אתר, בלוג, ניוזלטר וכו׳.. מנוע אפקטיבי של שירות כולל תקשורת, תכנון, איוש משרות ותשתיות ומצריכים טיפול הוליסטי כדי לעצבו.
בסדנת עיצוב שירות נלמד על האינטראקציה בין נותני השירות למשתמשיו נכיר את מהות הערכים של החברה וחיבור לאופן שבו השירות מתנהל בפועל
סדנה ראשונה תתמקד באנשים:
  • עובדים
  • לקוחות
  • שותפים למתן השירות
  • שותפים של החברה
נעבוד על תקשורת והיכרות עם קהל המשתמשים פנימי וחיצוני נחקור ונתעדף את הנושאים המדוברים נצא עם תובנות איך לגייס מוטיבציה לעיקביות מתמשכת
סדנה שניה תתמקד בעזרים המחייבים אינטראקציה טובה לשירות:
  • במרחב הפיזי
  • במרחב הדיגיטלי
נבדוק אילו עזרים מתאימים לכל חלק ממסע הלקוח עובד נעבוד על רעיונות לפתרונות המשלבים את העובדים עם הלקוחות בתקשורת בדגש על הסביבה בה ניתן השירות בפועל תוך אמפתיה לנוגעים בדבר.
סדנה שלישית תתמקד בתהליכים:
  • חיבור בין צורכי השירות לנותני השירות
  • מסע פנימי של תהליך עבודה תקין
  • מסע חיצוני של תהליך שירות תקין
  • תסריטי שיחה וטקסט לסיטואציות שונות

הסדנאות שלנו

מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק

מיתוג מעסיק רבות דובר על האתגרים של חברות לשמר עובדים וליצור מחוייבות של עובד למעסיק ומעורבות בעבודה ובתפקיד. לפני שנה חלק ניכר משיח זה התמקד

להמשך קריאה »
מעורבות ואחריות סביבתית וחברתית esg

אחריות סביבתית וחברתית ESG

סדנה למעורבות ואחריות סביבתית וחברתית esg אחד הדברים הראשונים שהמשקיעים הפוטנציאליים שלכם ירצו לראות הוא אם אתם לוקחים אחריות סביבתית וחברתית ואיך אתם מיישמים את

להמשך קריאה »
cx

חוויית לקוח cx

חברות מצליחות יותר כשהן משקיעות בחוויית לקוח טובה ומאמצות אסטרטגיות להשיג שביעות רצון מהלקוחות שלהן. מסע חוויית הלקוח מתחילה עם החשיפה של הלקוח לאירגון דרך כל נקודות המפגש על ציר הזמן ועד להשלמת הרכישה או השירות ואף אחריהם כממליצים נלהבים.

להמשך קריאה »