גישור בין מחלקות וצוותים

גישור בין מחלקות וצוותים

מנהל.ת רכש ומנהל.ת תפעול נכנסים לפגישה…נשמע כמו התחלה של בדיחה, בפועל אלו מחלקות שאמורות להשלים אחת את השנייה, אם יש סינרגיה בין המחלקות ויש שיתוף פעולה פורה הדברים מתקדמים והעבודה זורמת. אבל אם כל מחלקה מתוסכלת מהתנהלותה של המחלקה השנייה, מתחילות בעיות ועיכובים בתפוקה.

להמשך קריאה »
מפת אמפתיה

אמפתיה במערכת החינוך

בימים האחרונים מתפרסמות עוד ועוד ידיעות בנושא מכת האלימות במערכת החינוך. הצורך בלקבל את האחר נשאר בגדר צורך ללא כיסוי. כולם יודעים שצריך ומדקלמים בעל

להמשך קריאה »
אמפתיה

אמפתיה – הכלי להבנת צורכי הלקוח

פתחנו עסק, יש לנו מוצר או שירות שאנחנו מאמינים בו, אנחנו פחות או יותר יודעים מי הקהל שלנו, איפה נפגוש אותו, מה אנחנו רוצים למכור לו וכמה…אבל האם עצרנו לרגע לבדוק למה הלקוח צריך את המוצר או השירות שלנו? האם עצרנו לבדוק על מה בדיוק יושב הצורך שלו? איך הלקוח/ה מחליטים איפה וממי לקנות, ולמה שיפנה דווקא אלינו.

להמשך קריאה »
surrounding by idiots

Surrounding by idiots

הידעתם שכחול לא רואה דברים שמונחים ממש מול עיניו
צהוב לא מבין למה אדום כל כך מתעצבן…
לאדום קשה עם האדישות של ירוק
וירוק מקדש שגרה

להמשך קריאה »